Kubraarikan Anacsevgidolumelek 38. Haftada bu kiloda olması gerekiyormuş ama ileride gidiyor bizimkiler Aslında bu bizim için iyi bir şey
Anacsevgidolumelek Kubraarikan evet iri bir bebek dedi cunku kafasi da büyükmüş 😑 koca kafali ve koca popolu bir kizim olacak yarabbim 😁 saglikli olsunlar yaa valla sezeryani normali hic farketmiyor
Merveakts Kaderbala inşallah bir sıkıntı olmadan kucağınıza alırsınız canım bir iki hafta daha durursa bi sıkıntı olmaz inşallah
Merveakts R_Arslan ben de normal istiyorum ama böyle giderse nasıl olacak bilmiyorum randevum 2 gün sonra kendi doktumla görüşmedim daha bakalım hayırlısı nasıl olcak
Anacsevgidolumelek Merveakts yaa insallah normaldir normal dogum dusunuyorum doktor sezeryan olabilir diye sinyal verdi bilemedim ama korkuttu yaa 4 kiloyu bulur dedi doguma kadar
Annecan 36dayız. 35 ken bızımde 3.300 dü. Ama ben ultrasonun yanılma payının olduğunu düşünüyorum. Yoksa normal doğuma çok mani olucak
Kubraarikan Anacsevgidolumelek benim de iri bebekmiş evet kucağımıza sağlıkla alalım da en güzeli o 😊
Mzgn01 Merveakts 32+1 de 44 cm 1900 gramdı. Bizim biraz zayıf sanırım . Zaten maalesef ki burda başka da ultrason hakkımız yok. inşallah normal kilo boyu olur
Merveakts Mzgn01 hımm ultrason olmaması kötüymüş ama üzmeyin kendinizi zaten en fazla ve hızlı kiloyu bu haftalardan sonra alacak eminim normal kilosuna ulaşır bebişiniz 😘