Kızlar hayırlı geceler, bugün 35+4 haftadayız bebeğimle, kontrol için doktora gitmiştim ve ölçümleri 3250kg ve 50 cm çıktı, bundan önceki kontrolüm 18 gün önce 33+0 da idi ve ölçümleri 2500kg ve 44 cm idi, doktor baya fazla olduğunu söyledi sizlerin bebekleri ne durumda sizce normal mi çok kaygılanıyorum 😐