Ben tam 37 haftalığım ve enerji patlaması yaşıyorum. 36. Haftam bacak ve ayak ağrılarıyla geçti belim kopacaktı neredeyse kalkamıyodum yerimden.Hatta nstde sancılarım çıktı dünde sancım vardı. Bugünde maşallah dip köşe temizlik yaptım hiç oturmadım bu enerjiyle nasıl uyıcam onu düşünüyorum 😂 Doğum öncesi enerji ve patlaması galiba 😂