Gamzeciks Günaydınn doğuran var mı kızlar 😂😂😂 Nnnnaaaazzzz elfemrhbbs yasmin_ly Eymnveannesi GamzeLmira NimetDilmen GamzeTurkk Ezgikiran Aylininzz
LinaPrenses Ezgikiran tam 38 im ama kiziminnn gelesi yokk Rabbim hepimizi sag saglim kurtarsin inallah sancim oluyo hafif hfif kandirik yapio geciyi geri
Ezgikiran Mervemim bende artacak sandım 30 ile başladık nst ye bu hafta gittiğimde 0-15 arası çıktı gelmiyor temmuz bebekleri
Eymnveannesi Gamzeciks artik gelseler diyorum bende çok sıkıldım canım acıyor artik yürüyemiyorum kemiklerimi ayırıyolar sanki 😔
GamzeLmira Gamzeciks Yok canım ya nerdeee 🙈 Bu gece geldi geldi.. yoksa yarın sabah sezeryan oluyorum 🙏
NimetDilmen Gamzeciks Ah nerdeeee 😁😁 Hâlâ doquramadım qit qide aqrılar artıyo yürümek bile zor qelio ama benim paşa hâlâ qelmioooo 😁
Husne8293 Ezgikiran 37 +6kasiklarimda karnimin alt kisminda arada agri oluyo bide biraz belimde agri var bilmiyorum dogum yakin galiba ilk oldugu icin merakla bekliyorum
GamzeTurkk Geçen hafta 50lerdeydi bu hafta 30 da kaldı 2 defa da da şiddetli sancım oldu ama Doğumla alakalı bisey olmadı 38 deyim bende bacak ve rahim agrısından ölüyorum 😵😞
Gamzeciks GamzeTurkk benim nstde hep hemşire 100/60 ya da 100/50 yazıyor. Doktor sancı yok diyor ama burda hep 50ler fln okuyorum.
Gamzeciks NimetDilmen bende ağrıda yok garip tarafı. Artık hamileymişim gibi bile gelmiyor. Alıştım herhalde 😂😂 ömür boyu karnımda yaşıyacak gibi
Aylininzz Gamzeciks doğru diorum insann halinden anlamior esimde dibinden ayrilmaz sanci girio uzandim gelmis yalandanda olsa afedersin popoma terlikle vurmanin anlami ne ole sevmekmi olur zaten az kalmis doğuma ben ne yapim yaa gerginim esimde destk olcaği yerde bagirir bana daral geldi dogurayimda bak ne lohusa sendromuna giriyorum girmesemde yalandan yapcam bunlara müstahak
dyguyldz86 Ben de 38e girdim kızlar 3.400 kg oğlumuz. Şuanda normal doğum bekliyoruz ancak kilosu 4 e ulaşırsa sezaryen olacak dedi doktorum. Özele gidiyorum ancak aynı zamanda devlette de doktorum var. Normal için bekliyor o da