Htc70 şöyle ki canım biraz bünye meselesi belki ama normal dogum sancısı bana çok zor geldi mahvettiler beni inan ki. Sonra sezeryana alındım ve genel anestezi yaptılar dogumdan çıkınca hemen hissettim dikiş acısını ama hemen ilaçlarla serumlarla dindiriyolar 6 saat sonra ayağa kaldırıyolar biraz cesareti olmak gerekiyo ve yürümek en önemlisi iyileşmek için eve gelince de sadece 2 gün agrın oluyu yanma tarzında ne kadar yürümeye çalışırsan o kadar çabuk geçiyo o da.