Serifeee size göre çok çok yeniyim 8+2 ama bende doğumdan öyle aman aman korkmuyorum hatta soruyorlar sezeryan nasıl yaptiricaksin diye bende yok normal doğum istiyorum diyince insanlar şaşırıyor bir arakadaşım beni vazgeçirmek için videolar falan izletti ama yok kararliyim eğer sağlığım uygunsa istiyorum