38+1 bende korkmuyorumm yazmak isterdim amaa 😂 az da olsa korku var hic yasamadigim bissy sonucta doğum surecnasil basliycak nasil.ilerliycek çok uzun saatler aci cekicek miyim yoksa acılmam kisa surup cabuk dogurur muyumm bunlari dusunmkten kafayi yemek üzereyim 😊 o gun gelse de ne yasamam gerekiyorsa yaşayim kurtulayim.artik su dusuncelerden 😂 ve tabikii isin sonunda bebisine kavusmak varr❤️❤️💖💖