Gulsaahmet CanSuu dün sabah başım döndü baş dönmesiyle uyandım sürekli bel ağrım kasık ağrım oluyordu tansiyonumda düştü bu durum beni ümitlendirmişti ama bugun kanamam oldu bakacagım insallah dvam etmez de yerleşme kanaması olur
pelin_87 Gulsaahmet evet kuzum, kanamanın olduğu gün doktora gittim 5+5 hamileydim, inşallah sende hamilesindir. Değilsende bu seni üzmesin, Rabbim en kısa zamanda bebekle müjdelesin seni inşallah
Ilknur_emin Gulsaahmet tabiki canım ama yinede gidince doktoruna danış kanaman coksa sorun olur ama.1 2 damladan sorun olmaz
AygyulSina Gulsaahmet cnm bi test akip yapıyorsun hemen eger gebelik varsa cikar ve eger ki varsa insallah vardir hastaneye ucuyorsun