Bende çektirdim miyom vardı yerimi görmek istediği için salak doktorun biri istedi başkada bir sorunum yoktu boşuna o kadar acı çektim başka doktorlara gittik niye çektirdiniz dediler zaten miyom çok küçük asla alınmaz dediler 9 mm idi miyom neyse 2 ay adet gördüm sonraki ay hamile kaldım bir sorun olmasa bile verdikleri ilaç tüpleri iyice açıp hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş doktorda çok önemli.