ftmplnya 1 yil boyunca ozel bi hastaneye gittim surekli oradaki doktpr hicbi sorun yok deyip gonderdi her defasinda 1 yil dolunca rahim filmi cekelim dedi sonuc temizdi bende iyi bir tup bebek uzmani buldum rahimde perde vardi ve rahim kalp seklindeydi ameliyat ile sorun ortadan kalkti bence rahim filmine aldanmayin derim bi doktordada uzun sure israrci olmayin ben yaptim pisman oldum maddi manevi tup bebek uzmamina gorunun insallah en Rabbim tum hakedenlere nasip etsin