Kızlar ben erzurumluyum bizim geleneklerde böyle bi adet var beşik takımı deriz hatta ilk bebekte beşiğini kız tarafı yapar tabi yanı sıra kıyafetlerini falan da öyle tabi imkanı olduğu sürece , erkek tarafı da ufak tefek şeyler alır ama oda bebeğe altın yapar burma bilezik gibi :)