İlk bebeğim aşırı derecede heyecanlıyız 😊Bir oğlumuz olucak doktorumuz daha 12 + 5 de cinsiyetinin %80 erkek olduğunu söyledi. Cuma günü 4 lü tarama testi olduk. Cinsiyetini %100 erkek dedi 🙏 17 haftalık oldum bile zaman çabuk geçiyor. Bütün anne adayları sağlıkla bebeklerini kucağına almak nasip olsun inşallah....