GamzeTurkk hemen atlamışsınız ortaya ama kimse bebekten karnım sisti yazmadı ki 😂 bazı hamileler ilk dönemleri geçince unutuyorlar nedense sizin gazdan karnıniz şişmedi mi acaba ? Hepimiz burdan gazdan sistigimizi söyledik zaten gaza ne çare bulabiliriz diye konuşuyoruz siz ne diyorsunuz her yerde var sizin gibi böyle tecrübeli gebecikler ama burda da bazılarının ikinci üçüncu gebeliği yani herkes biliyor gazdan olduğunu merak etmeyin 😂