Ya sizler son aylarda ne yapacaksınız ben çok merak ediyorum 😅😅 9 haftada 10 haftada göbek mi siser sissede gazdır o bebekten değil yani😅 şaka misiniz arkadaşlar zamanı gelince şişecek büyüyecek zaten bu ne acele şişlikten yatamıyorum kalkamıyorum yürüyemiyorum bile sizde bu günlere geleceksiniz keşke en başta biraz daha kalıp tadını çıkarsaydım diyeceksiniz