YaSeEeeee Yasmnn canım ya inşallah biZde kolayca doğururuz rabbim sağlık sıhhat mutlulukla büyütmeyi nasip etsin inşallah ✌💕
Gamzetoprak Rabb'im analı babalı büyütmeyi nasip etsin💕 Peki doğumdan önceki günler sanciniz oluyor muydu? Oluyorsa nasıl sancılardı ? Biraz bahseder mısiniz 😊
Yasmnn Gamzetoprak evet oluyordu ama karında sertleşme olarak hissediyordum agrisiz kasılmalardı ve ara ara bel ağrılarim oluyordu
seydanurceyhan Gozunuz aydin anali babali saglikli sihatli buyutmek nasip etsin isallah rabbim bizde hayirlisiyla sizin gibi kolay dogumlaa kucagimiza alirizz 🙏👣
Duyduy Yasmnn çok özendim allahım bizede nasip etsin inşallah 👼🏼🙏🏼 Bebişine ve sana mutlu bir hyat diliyorum
YaseminBatrk Yasmnn maşallah ne güzel bir Doğum hikayesi böyle . Bizde 38+6 olduk ama tık Yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️