Öncelikle Rabbime binlerce kez şükürler olsun kızlar böyle bi duyguyu tattirdigi için.
18 Şubat pazar sabahi saat 7 den itibaren bel ağrılarim başladı ama ben yalancı sancı sandım yattigim yerde kivranarak geçirdim o sancıları. Daha sonra lavaboya gitmek için kalkarken birden suyum geldi ne yapacağımı bilemedim hemen üstümü değiştim bu sırada eşim şehir dışında olduğundan ben annemlerde kalmıştım o yüzden anneme haber verdim doktorumu aradım yarım saat kırkbeş dk kadar sonra evden çıktık hastaneye gittik hemen kontrol ettiler ve ben şok acilmam baya varmış ebeler aralarında konuştular ama kaç cm diye sormak o an aklıma bile gelmemis önce lavman yaptılar sonra nst ye bağladılar sancılar giderek artıyordu ve ben iyice dayanamayacak hale gelince beni doğumhane ye aldılar çatala yattım ve bana nasıl ikinmam gerektiğini söylediler sancı geldikçe ikindirdi beni ama ben yapamıyorum diye bagirdigimi hatırlıyorum bir ara sonra kendi doktorum geldi ve o da aynı şekilde sancı gelince ikin filan dedi ben üçüncü veya dördüncü büyük ikinmamda prensesim geldi ve öyle bı rahatlama hissi ki anlatamam size o ağladığı an dünyalar benim oldu şimdi biraz dikislerim var ama dayanilmayacak gibi değil ikimizde saglikliyiz çok şükür meleğim kollarimin arasında biz bu serüveni 38+3 ye tamamlamış olduk darısı tüm vaktini bekleyen annelere. Herkes sağlıklı ve normal doğum yapar inşallah korkmayın sakın normal doğumdan bu mucizeden kendinizi esirgemeyin kadın buna uygun yaratılmış ve sağlıklı olmak şartıyla her kadın bunu yaşamalı 😊 hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum anneler 😊