bebekteyaparimkariyerde ayy yine senin sancın var bende 38 oldum tık yok
Kalphanem var dı artık yok sancılarım kaçtı resmen 😞
Kalphanem kızceee dogurmadın deme daha
Kalphanem nasılsın ? Doğum yaptın mı 10 gün önce girmişsin en son umarım iyisindir 🙏
bebekteyaparimkariyerde aynen bende de tık yok 😩😩