Mervebaser94 bebekteyaparimkariyerde bende tam 38 haftalık oldum ara ara adet ağrısı gibi agrım oluyo sonra geciyo ama akşamları sol sırtım öyle bi ağrıyo ki her akşam aynı sende de oluyo mu 😔
bebekteyaparimkariyerde Mervebaser94 alla alla benim sırtımda bi ağrı yok acaba artık ağırlıktan ağrıyor olabilir mi?benimde hergün belimden kaşıklarıma vuran adet sancım oluyor düzenliydi aslında ama iki gündür düzensizleşti 🙄
Mervebaser94 Bilmiyorum ki olabilir heralde benim belimden vurmuyo agrım sadece kasigimda ağrı oluyo o da arada 😔
bebekteyaparimkariyerde Mervebaser94 valla artık sabırsızlanıyorum şikayetlerim arttıkça artıyo ağrılarım çoğalıyor zaman geçsede sağlıkla gelse biran önce
EzgiCafer bebekteyaparimkariyerde valla bende 38im ama hiçbir belirti yok ne sancı ne birşey off ya 😔
Selvidaglar Ben de 38+1 im benim de adet sancısı gibi sancılarım oluyor ama sadece belimde oluyor karnımda bir sancı yok. Ne zaman gelecek cok merak ediyorum
Selvidaglar bebekteyaparimkariyerde yok hayır hiç bi belirtim olmadı valla merakla bekliyorum bi belirti bi aksiyon olmasını artık 🙏🏻
bebekteyaparimkariyerde EzgiCafer artık bendede tık yok bugün evlilik yıl dönümümüz belki bugün gelir falan diye merakla bekledim ama yok 🙄hiç oraları değil keyfi yerinde küçük hanımın takla atıyo içerde
bebekteyaparimkariyerde Selvidaglar vallahi bende aynı şekilde bekliyorum doğurup rahatlamak istiyorum artık