Arkadaslar ben hamileligimin basindan beri sütün içine muz ezdim ve tarçın kattım, onu devamlı içtim buyuk bir bardakla bebegimin kilosu masallah suan cok iyi 39. Haftaya giriyoruz artik az kaldi iyice her an gelebilir 🙈 ama bunun faydasini gördüm tarçında iyi geliyor doğum için diye duymuştum ama tabi herkeste bir olmayabilir yani alerjiniz falan varsa bilemem ama bu 3 lüyü deneyebilirsiniz 🤗