MinikPrensesAnnesi Melinarya valla benim doktorum inatla suyu diyor da bende öyle sürekli suyunu sıkamadığım için bulunca suyunu bulamayınca kendisini 😂
Melinarya Sıkıcak yok kendını balı yıyelım 31 haftalıken 1798 demişti kızıma şimdi ayın 30 kontrol ne çıkcek gayet iyi kelımesınden başka bişiy duyamıyoruz doktordan bi aydınlatmıyor bazen insan sinir oluyor 🤪
Melinarya Kızlar birde benım hiç yemek Canım istenmiyor miğdem bulanmıyor ama yinede Canım istemiyor öncesinde öleydi hamişkende öyle
GuelGltkn Eda3535 gittim doktora 😄 haftasina göre kilo 1080gram yani nesquickten dolayi asiri kilo almamis 😄
mervedinc Hikmethanim_07 kilosu normal ya bende 31 ken 1650 idi doktor az veya çok dememişti normal demişti
GuelGltkn Tugba1234 son gittigimde 550 gramdi 4 hafta icinde 1080 gram olmus yani haftasina göre iyi ama ben günde iki bardak süt ve kahvaltida bol kasar da yiyorum süt ürünleri iyi kilo yapar diyolar
Tugba1234 GuelGltkn Rabbim saglikla dogmasini nasip etsin bende kilo aldirmaya calisiyorum bebise bende nesguik deniyim en iyisi
MinikPrensesAnnesi Serapozdemir benim şekerim de var ama mecbur yemek zorundayım sonra bebeğim geri kalıyor😕
GuelGltkn Tugba1234 ben nesquik cikolata tozunu cok seviyorum sade süt icemiyorum dene tadi cok güzel 😊
Serapozdemir MinikPrensesAnnesi hamilelik şekeri dolayısıyla bu sıra oldukça dikkat ediyorum, ara öğünlerde süt ya da yoğurtla birlikte yulaf ve az meyve yiyorum inş toparlamıştır kendini geçen aya göre bu hafta 25. Haftadayım ve 26 Temmuz’da kontrolüm 🥺