Kaderbala Nergis34 Şuan iyim hastaneye geldim bebek normalinden 3 hafta önde gidiyomus nst ye girdim sancim 40 60 larda cikti. Idrar istedi doktorum onu bekliyorum. Bebeğin kalp atışları çok hızlıydı bir ara 190 a kadar cikti
Kaderbala Nergis34 serum taktılar iğne yaptılar erken doğumdan supheleniyolar suyu sinirdaymis sancim cikti
Babekk Kaderbala doktoruna kesinlikle danış. Benim 2 gün o kasiktaki agrım oldu geçti oldu geçti geçtiği için önemsemedim. 3. Gün sabahtan öğleye kadar geçmeyince doktorumu aradım be bekledigim için kızdı hastaneye gittiğimde doğum sancısı ve rahim duvarında yumuşama çıktı. Kesinlikle doktoruna danis hemen
Kaderbala Babekk Yaklaşık iki saat önce yanindaydim nst çektiler tekrar 10 dakikada bir sancı çıktı şuan evde kendimde tutuyorum sürelerini 10 dakikada bir giriyo sanci eve git sancıların 5 veya 3 dakikaya düşerse gel tekrar dedi bide ciğer geliştirici yapti. Bakalım bu yandan çantayı hazırlıyorum bı yandan dinlenmeye calisiyorum
esra1907 sozer1 rahim ağızı kısalmıştır canım benimde aynı şikayetlerim var ayakları yukarı kaldırıyormusun?
sozer1 esra1907 her gittiğimde rahim uzunluğu iyi diyor ultrasonda bakıyor en sın 2 hafta önce gittim bişeyim yoktu şimdi salı günü gidicem ama çok sancı çekiyorum adet sancısı gibi fazlası bi tık daha ve vajinada sızlama batma oluyor ayaklarımı hiç dikmiyprum valla
sozer1 esra1907 kaldırmam mı gerekiyor , uzandığım bile nadir valla hep ayaktayım nerdeyse gün içinde ayaklarımda şiş ve karıncalı gibi parmaklarım , bugünde çok canlı içten oynamıyor Bebeğim hafif hissettim hep korkuyorum çok ya
esra1907 sozer1 yatman gerekiyor canım dikkat et baskı hissi varsa birde doktora gözükmelisin ben gittim doktora kısalmış rahim ağızı
sozer1 esra1907 bebeğin elimi ayağımı artık bilmiyorum baya kasığımda vajinanın orda hissediyoeum bazen hareketini gıdıklıyor gibi , salı günü gitcme bakalım
Efecik Kaderbala 31 haftalıkken erken doğum riskim oldu şancı ve bel ağrısı ayrıca tuvalete gittiğimde kanama gelmişti şuan 34 haftalıgim o zaman doğmuş olsaydı 10 günü gecik kuvezde kalır demişti şuan ilaç kullanıyorum
Kaderbala Babekk Sancim durdu çok şükür 2 cm açıklıkla yolladılar eve herhangi bir durumda tekrar gidicem bakalım nolcak
Babekk Kaderbala progestan veya baska bir ilac verdiler mi cok gecmis olsun atlattin bence artik birsey olmaz ben de senle ayni oldum 5 hafta gecti icini ferah tut
Kaderbala Babekk herhangi bir ilaç vermediler. İnşallah bişey olmaz ama doktorum iki haftaya kadar doğum bekliyoruz dedi bakalım nasip bebisimizin canı ne zaman gelmek isterse artık 😊
Babekk Kaderbala bana da 2hafta icinde olur demişti doktorum 5haftayi geçtik sağlıklı gelsinler ı sallah