Babekk
Korkmalimiyim acaba? Çünkü uzandığını yerden bile ağrıdan kalkamadım eşimin yardımıyla kalktım böyle bir yerde toplaniyo kasiyo kendini sonra bı anda bırakıp tekrar yapiyo, iki üç gündür de vajinamda ağrı oluyo arada sırada ama bilmiyorum korkuyorum da erken doğumdan birazcik sanki böyle ishal olmuşum gibi ama gidiyorum lavaboya bişey yok