SelinAydogan ben hamileliğimde resmen kavruluyordum mide yanmasından hiç bir şurup yöntem (soda ,salatalık vs )işe yaramamıştı doktora resmen yalvardım yanıyorum bir çözüm söyleyin diye ,pulset diye bir ilaç verdi ,yaklaşık 4 ay her sabah aç karnına bir defa içtim ve ilk kullandığım günden itibaren taş yesem gram ekşime ,yanma agrı vs hissetmedim ,ki bebek saçlıysa yanar derler ya ,MAŞALLAH kızımın saçları toka tutacak uzunlukta dünyaya geldi .doktora gittiğinizde mutlaka sorun onay verirse kullanın ve mide yanmasından mucizevi bir şekilde kurtulduğunuzu gördükten sonra bana da dua edin olur mu ❤️❤️