SelinAydogan canım bende çok çektim miğde yanması. Ne sütle geçiyor ne başka bişeyle. Maden suyu biraz rahatlatıyo beni içip afedersin geğirince rahatlıyo miğden. bunları deniyorum en son çare renni duo içiyorum şurup şeklinde olanını. Bebeğe bi zararı yok doktorum kendi yazdı ama genede fazla içmemeye özen gösteriyorum en sonki aşamada içiyorum. Yemek yeyip uzanma hemen birde yatınca başını yüksek tut. Benek miğdeye baskı yaptığı için tüm bu kaçaklar. Ben çok çektim miğde yanması Allaha şükür 34+5 im şuanda yok. Rabbim şifanı versin inşallah