Zeynepzeze evet doktor beni çok şaşırttı sorduğum hiçbir sorunun cevabını alamadım direkt olarak çocuğun doğumsal kusurlu olabileceğine odaklandı ve sürekli görmüyorum çok ufak niye bu kadar ufak deyip durdu. Biraz kilom var polikistik overliyim inanılmaz zor kilo vermem, yıllarca mücadele ettim. Bana şişko dedi ya böyle bi doktor olabilir mi? Ona pcos lu olduğumu yıllarca diyet yapmama rağmen zayıflayamadığımı anlattığımda ben bilmem o zaman afrikaya gidin eşinin de göbeği var filan dedi. Şok oldum bu sözleri duyunca çok güvenmek istemiyorum da adama ama boşuna prof da olmamıştır diyorum. Sürekli esnedi durdu biz kapıdan çıkarken asistanına ben bi beş dk siesta yapacam alma kimseyi dedi kapıda bekleyen bi dolu insan varken. Allahım o kadar istiyorum ki haksız çıkmasını, bahsettiğim de adamın kendi özel kliniği baya para bayıp gittiğimiz yer. Rabbim hep iyilere denk getirsin