Daha önce suyum az perinatologa görüneceğim diye postum vardı merak eden arkadaşlar için yazmak istedim. Bugün perinatologa göründüm ve ağzından hiç iyi bir şey çıkmadı 😞 iyi bir haber alamadım maalesef. Suyum hala az ve gelişim 2 hafta geriden geliyor. Bebeğin kalbinde dopplerde plasentada böbreklerinde hiçbir sıkıntı çıkmadı. Rahim ağzı normal uzunlukta ve kapalı. Organsal olarak hiçbir tuhaflık yok bebekte fakat bebek ufak. Doktorum bu suyla fazla yaşamaz dedi hiç ümit vermedi 😞 çok olumsuz konuştu doğsa bile doğumsal kusurlarla gelme ihtimali yüksek dedi halbuki ikili tarama filan hep temizdi 😞 daha önceki doktorum biraz ümit vermişti ama şuan inanılmaz üzgünüm, çaresiz hissediyorum bu gittiğim üçüncü doktor ve proftu. Belki iyi bir şeyler duyarım diye gittim ama tam bir hayal kırıklığı oldu 😞 dualarınıza talibim, bu ikinci gebeliğim ilki hiç canlanmamıştı. Şimdi 20. Haftada bebeğimi kaybetmekten çok korkuyorum. 😞