Bu hafta doktorum imom verdi yeni kullanmaya başladım ama içerken de içtikten sonra da çok rahatsız oluyorum😞 öyle ağır kokusu var ki yutana kadar akla karayı seçiyorum. Yuttuktan sonra da midem yanıyor ve bulanmaya başlıyor sizde de böyle şeyler oluyor mu