Yeniannee Bekarken kist vardi bende de hamile kaldım hemde 2. Ayda kist çeşidine göre değişiyor bence ama takmamaya çalış cnmm hamile kaldıktan sonra kist patladı cok şükür onda da bi sıkıntı yaşamadım cnm
firdevs Kubrakilinc61 ben de de vardı canım bebek büyüdükçe kist küçülüyor korkma geçer gider benim Doktorum olmazsa sezeryan olursun o zaman alırlar onu da demişti ama 12 haftalıkken baktığında kist falan kalmamıştı 😉
firdevs Kubrakilinc61 canım ya hamilesin sandım ondan öyle dedim kusurabakma ama bende de kist var diye düşükten sonra 1 sene bebeğim olmadı sürekli aynı doktora gidiyordum kistim geçsin diye doğum kontrol hapı veriyordu sonra çok bunaldım doktorumu değiştirmeye karar verdim ve başka bir doktora gittim o doktorda kistim için pregestan yazdı bu hem kistini küçültecek hem de bebeğin sana tutunmasını sağlayacak dedi o ay o hapı kullandım hamile kaldım ama 1 sene olmuştu düşük yapalı doktoruna bir danış istersen sende
Lisa45 Son adet tarihim 5 eylül 1 hafta önce test yaptırdım pozitif çıktı doktorum kese oluştumu diye bakarken 8 cm lik kistim olduğunu söyledi patlaması durumunda acil ameliyat dedi bebeğimi kaybedebilirim korkuyorum bu konu hakkında bilgisi olan varmı
Lisa45 Kubrakilinc61 Son adet tarihim 5 eylül 1 hafta önce test yaptırdım pozitif çıktı doktorum kese oluştumu diye bakarken 8 cm lik kistim olduğunu söyledi patlaması durumunda acil ameliyat dedi bebeğimi kaybedebilirim korkuyorum bu konu hakkında bilgisi olan varmı