Deletedmom2 gebelik şekeri başka bir olay, bebek için tedbir alınması gerek, gebelikteki şekerin bebeğe zararı var tedbir alınmazsa doğumdan sonra anne de kalıcı olabilir.bebeğe ise suyunu çektiği için zararı var.ayrıcagebelik şekeriniz var ve siz bunu öğrenmediniz bebeğiniz rahimde yüksek şekere alışacak, doğumdan sonra sizle bağı kesilince şekere ihtiyaç duyacak tabiki geçici ama kalıcı olmayacağının garsntisi de yok.bu sefer bebeği ideal şekere yükseltmek veya düşürmek için yoğun bakımda günlerce müdaale edilecek.
bebeğe bunu yapmaya kimsenin hakkı yok.1 teneke şeker yüklemesiyle kimse şeker hastası olmaz.