Dilekaydin progestan 33. Haftada kullandım ultrasonda sancı gördü doktor nst ye bağladılar beni. Ufak ufak sancı olunca doktor 10 günlük progestan kullan 35. Haftaya gelince keseriz demişti. Kullandım hamilelikte verilen en iyi ilaçlardan bi tanesi. Bebek için çok önemli. Ve bu sıcaklarda uyuyamayanlar için de bi avantaj. 10 gün boyunca geceleri mışıl mışıl uyudum ben