Benim çok ağrılarım oluyordu. Daha önce de bir düşüğün var diye hafif 100mg progestan kullanıyorum 3 haftadır. Çok memnunum. Sadece biraz uyku yapıyor onu da gece alıyorum. Çok rahatlattı gerçekten ağrılarım da yok derecede hafifledi.
Zaten progestan eğer kesede kanama alanı görülüyorsa, daha önce düşük varsa, tüp bebekle gebe kalınmışsa, düşük riskini azaltmak avr annenin ağrılarını hafifletmek için verilen bir ilaçtır. Bebeğe herhangi bir zararı yoktur. Doktor yazmışsa kullanılmasında fayda vardır.