Skbn01 sağolsunlar arada çağırıyorlar da her zaman da gidemiyorum ya utanıyorum ne bilim 🥺 eskiden de tanırdım yani ama şimdi naz yapıyor gibi olmak istemiyorum birde benim çok zor geçiyor il bulantılar vardı günde 4-5 kez çıkarıyordum şimdi günde bire düştü ama 3 haftadır falanda tansiyon problemi yaşıyorum ilaç kullanmasam yerimden kalkamam bel fıtığım da var dün gece gözümü kırpmadım bağıra bağıra ağrıdan o yüzden de zorlanıyorum biraz 😔