Selam arkadaşlar,
bu programı indirdiğim günden beri hergün doğum hikayeleri okudum ve duygulandım çoğu zaman. Benim doğum hikayem de bugün burada yerini alsın. Hamileliğim genel olarak iyi giden bir hamilelikti. Sadece bebeğim iri bir bebekti ve doktorum hamilelik şekerinden şüphelenerek iki defa şeker testi yaptı. Sonuç şekerimin olmadığıydı ama bebeğim genetik olarak kilo almaya devam edince erken doğum yapmam gerekti. Bir ters döndü ve o zaman sezaryen olmam gerektiğini de söylediler ama son hastane kontrolümde 37 haftalıkken doğum pozisyonunu aldığı için normal doğuma karar verildi. 7 temmuz günü yatışım gerçekleşti. O gün kardeşim ve annem İtalya dan yanıma geldiler. Ben doğumdayken diğer iki çocuğuma bakacaktı kardeşim. Annemde doğumda yanımda olmak istedi. Neyse gittik hastaneye bana bir ilaç verildi rahim ağzının yumuşatıp sancıları tetikletmesi için. Aradan dört saat geçti baskı var sancı yok. Bir ilaç daha verildi yine aynı şekilde. Sancılarım gelmedi ve akşam oldu. Annemin tekrar yola çıkması lazımdı eve dönmesi için. Akşam 9:30 gibi annem eşim ve bir tanıdığımla geldiğim Hastaneden tek başıma kalakaldım. Onlar gidince sancılarımı hissetmeye başladım. Önce 5 dakikada bir sonra 4 dakika da bir ve 3 dakika da bir. Hemen eşimi aradım geldi yanıma. Nts ye bağladım sancılarım sıklaşmış ve 80-90 ları buluyordu. Açılmam 3 cm di. Dayanamam diye epidural istedim. Doktor diğer iki doğumu epiduralsiz yapmışsın bunu da yaparsın desede istedim. Protokolü getirdi ve beni doğum odasına aldılar. Bir yandan da biraz daha açılmam olsun diye sunni sancı bağladılar. Anestezi uzmanı geldi bir takım hazırlıklar yaptı. Artık bir an önce acılarımın bitmesini dilerken açıklığımın 7 cm olduğunu gerek duymadıklarını söylediler bende kabul ettim. Gece yarısı girdiğim doğumdan 2:47 doğan oğlumla acılarım bitmişti. Tam 4510 gram 56 cm bir bebeğim olmuştu. Kordonunda 2 düğüm oluşmuş. Doktorlar muayene ettiler Allah tan bir şeyi yoktu oğlumun. 2-3 dikişim oldu. Onlar yapıldı. İlk gün ve gecesi sütüm tabiki gelmedi ertesi gün artık emdiğini hissedebiliyordum. Şimdi evdeyiz. Bu arada ilk oğlumla aynı gün doğmuş oldu oğluşum. 08/07/2014 ilk oğlum 08/07/2019 ikinci oğlum. Darısı tüm hamilelerin başına.