Fasulyem22 daha 3-4 gün önce kabızlık yüzünden hem stres hem ıkınma resmen bayıldım.2-3 dakika kendime gelememişim.Annem vardı Allah’tan.Kabızlık için bana da ne yesem kar etmiyor maalesef.Duphalac hariç başka ilaç da bilmiyorum.Hemoroidim de berbat durumda şu an.Gebelik öncesi hiç yoktu.Doktorum kantaron yağı sür dedi.Sürüp sürüp bekliyorum.😔