Canım benim de bayram da çoook fazla akıntım vardı günlük pet kullanmama rağmen her saat yetiştiremiyordum sonra doktorum fitil verdi birkaç gün idare etti ama sonra tekrarladı bu kez botikonla silmemi söyledi gerçekten hemen kesti ve temizledi ben çok faydasını gördüm şimdi de ara ara ufak bi kaşıntı hissettiğimde hemen siliyorum ve geçiyo ha birde en çok tatlı yemek yapıyormuş bana kesmemi söylemişti