ASELHAN Yilmayse bekleme canım git şuan gittiysen sıkıntı yok ama gitmediysen beklemeden git tansiyonun düşğk olmamalı
Simos44 Yilmayse normali 12/8 4 olan çok düşmüş. Tuzlu şeyler büyüğü de yükseltir. Küçüğü yükseltmek için genelde tatlı önerilir. Şeker sorunu yoksa biraz tatlı yiyin.
Kucuktosuncugum Yilmayse anlık bişeydir muhtemelen ,elektronik aletse yanlış ölçmüş olabilir , çokda dikkate almayın sadece bikaç takip daha yapın tekrar aynı olursa doktorunuza danışın 😍
Pelin08 Yilmayse sizin tansiyon cok iyi benim ki 8/4, 9/5, en iyisi olunca 10/5 oluyor hep düşük tansiyon ve yuksek nabiz halindeyim