Yilmayse küçügünüz dusuk cıkmıs eger normal ıse tansıyonunuz , eger dusuk tansıyonluysanız cok az bı dusme var benım hamılelıgımın ılk zamanlarında 8-4 cıkardı ama cok halsız bıtkın bır sekıldeydım kusmalardan. Bı doktorla konusmanızda fayda var acilen tansiyon işi ihmale hgelmıyor cunkı