Elen Tugcey benim kiz almistir iyi kilo tahminimce cumartesi 36+5 olucaz yeni kilosunu ögrenicem. 2800 civari olmus olsa yeter..
Tugcey Elen olmuştur hayırlısıyla bakalım bende bidaha 2 hafta snra gidicem gelişmeleri yazarım muhakkak 😍
Tugcey Elen oldum olası sütten nefret etmişimdir bazen vicdan azabı çekiyorum bebeğim sütsüz kalmasn die nesquikle felan içiyorum yoksa benm babanem bizzat kendi haywanı war yoğurdum sütüm tamamen organik geliyor bana ama yinede içemiyorum 😔
Tugcey Dmlaa doğum pozisyonuna girmiş başı aşaya döndü şu saatten snra sanırım doğduktan sonra göreceğiz durumuzu ❤😍
Tugcey ArasAsya aaa 53 cm mi ben en fazla bebekler 52 cm doğuyor die biliyordum ben mi yanlışım acaba maşallah sizin bebişe
Tugcey Kızlar bu arada çatlaklar oluştumu sizde ben tıpkı bir wolkam gibi çatladım bacaklarım baldırlarım karnım oyh çok mutsuzuö 😔😔
tugba04 Tugcey Benim gobegimde hic bisey yok ama malesefki benimde baldir kalca kismi kirmizi kirmizi insallah gobegimde olusmadan dogururum
Tugcey Dmlaa benimkilerde öyle kremde kullanıyorm ama hiç durmadan çatlıyor yani paramparçayım insanın bacakları çatlar mı ya 😔😔😔
Tugcey tugba04 inşallah olmaz benm ilk bacsklsr snra baldırlar şimdi ise karnımçatlıyor her sabah bakıyorm her sabah biraz daha artmış oluyor
BayanYaman Tugcey benim bebeğimde zayıftı doktorum perinotolojiye gönderdi bugün gittim 34+2 44cm 1386gr normalini yakalamış çok şükür 😊