Tugcey Merhabalar ben bugün 34.haftama girdim doktora gittim 2350 gram dedi doktoruma sordum normal mi dedim kilolumu normal dedi bende merak ettm herkeste aynımı acaba ?
BayanYaman Tugcey benim bebeğimde zayıftı doktorum perinotolojiye gönderdi bugün gittim 34+2 44cm 1386gr normalini yakalamış çok şükür 😊
OzumDerinYurtdas Tugcey 38+5 .. 3.536'ydi Derin hanım.. 39+1 gelmeye niyeti yok doğum belirtisi yok 😁😁
Tugcey Dmlaa maşallah subhanallah daha da alıcak tombiş yanaklı bir bebek sizi bekliyor anlaşılan darısı başıma 😍❤
Elen 34+5te 2300 dü biraz zayıf dedi muz süt ceviz ve et tüketimimi arttirdim almıştır artik kilo cumartesi kontrolumuz var
Tugcey Elen ewet bencede bizimkiler zayf kalmış ya aslında ben muz her akşam düzenli yiyorum cewiz ws de bir tek süt içemiyorum midem almıyor 🙃
momof3 zlemAtAcar gayet iyi normal demişti boyuda 44 cm Tugcey Yanlış yazmışım kızlar 😂🤦🏻♀️ 2200 olacak o 😂 1200 ü geçeli baya oldu
Tugcey Bahardc oyyyh sevsinler onu maşallah barikallah o 2 hafta da da alıcak kilo bir tombiş daha geliyorrr 😍😍😍
Dmlaa Tugcey Doktor iri bi bebek olucak dedi ama kısmet artık 😊 saglıklı olsun da zayıfta olsa sıkıntı degil alır kilosunu minnakım 😊❣👶🏼
Elen Tugcey sütün her türlüsünu mu mideniz almiyor? Ben sütçüden aliyorum kaynatim cam şişede dolapta tutuyorum mutlaka isitip içerim arada tarçın atip içiyorum
Elen Tugcey benim kiz almistir iyi kilo tahminimce cumartesi 36+5 olucaz yeni kilosunu ögrenicem. 2800 civari olmus olsa yeter..
Tugcey Dmlaa aynen sağlıcakla gelsinler inşallah kusursuz ayıpsız gerisi çokta önemli değil birde tabi annelerine benzesinler bizimki yüzünü göstermiyor bir türlü göremedik 🙃🙃🙃🙃
Dmlaa Tugcey evet annelerine benzesinler 😂 senin pıtırcıkta yüzünü gösterir yakında utanıodur annesinden belki 😂😍
Tugcey Elen oldum olası sütten nefret etmişimdir bazen vicdan azabı çekiyorum bebeğim sütsüz kalmasn die nesquikle felan içiyorum yoksa benm babanem bizzat kendi haywanı war yoğurdum sütüm tamamen organik geliyor bana ama yinede içemiyorum 😔
Tugcey Dmlaa doğum pozisyonuna girmiş başı aşaya döndü şu saatten snra sanırım doğduktan sonra göreceğiz durumuzu ❤😍
Tugcey ArasAsya aaa 53 cm mi ben en fazla bebekler 52 cm doğuyor die biliyordum ben mi yanlışım acaba maşallah sizin bebişe