Eelmasss ilk doğumumda içime doğdu hiç bişeyım yoktu sadece hafif belde karıncalanma vardı. Gıttım muayene derken aniden sancım geldı ve bırden doğum oldu 45 dakıka sürdü. İkincide 6 cm oldum hala hiç bişeyım yoktu doktor artık benı gondermedı yetişemezsın dıye sunı verdıler ilk sancımla kucagıma almam 38 dk sürdü çok şükür