Gulsah7171 Kaçıncı haftada dogum yaptınız kızlar biz şu an 36+3üz sancılarım başladı ama sizde durum nasıldı
Esramese Gulsah7171 suan cok geriliyor 2saat oldu baslayali korkuyorm bende vajinaya sanci vuruyo karın ve bel agrisini demiyorm bile 36+5teyz
Gulsah7171 Begum94 sancılar nasıl oluyo adet sancısı gibi mi? Benim belimden kasıklarıma gelen Bi ağrım var karnım kaskatı oluyor
Esramese Gulsah7171 ah sormaaaa suan can cekisiyorm sanki sıklasti ama adettendr diyemi ne suyla nişan bekliyom
Eelmasss Esramese 38+2 deyim benimdeson 1saattir sıklaştı bebeğim hiç yerinde durmuyor rahmime baskı yapıyor nişan yada suyun gelmesini bekliyorum bende