Sahtemelek merhaba çok geçmiş olsun,ben de ilk bebeğimi 18. Haftada rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim ve hiçbir gittiğim doktor bana ne ölçüm yaptı ne de sebebini söylediler.Siz şanslısınız en azından teşhis konulmuş.Size tavsiyem kesinlikle normal kadın doğum doktorlarına takip yaptırmayın tecrübeli bi perinatolog bulup acilen görünün.haftanız daha erken,serklaj dikişi atılırsa inşallah sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz.Eğer İstanbuldaysanız Avrupa yakasında doktor tavsiye edebilirim.