LinaPrenses 4 olunca zaten mecburi sezeryan oluyor diye biliyorum canım hadi hayırlısı olsun hakkında korkma bebeğini kucağına alicagini, onun kokusunu, onun sesini düşün,ona kavuşmayı hayal et bebeğini kucağına verdiklerinde bütün korkuların biticek 🌼 içini ferah tutu sadece bebeğine kavuşmayı düşün ❤️