Nur9286 kimseyi yanıltmak iÇin bir şey söylemiyorum. Kapıda yazıyordu dedim kesin şu teste girdim de demedim. Sadece anlatılanlar ile bana uygulanan farklıydı anlamaya çalışıyorum. Mesela benim kontrolüm 30 dakika kadar sürdü hatta iki doktor kontrol etti ve sadece ense kalınlığını bakılmadı baş boyun yüz böbrekler kalp kemikler damarlar hepsi ile ilgili bilgiler yazıyor raporumda. Akabinde (Çapa’da ki doktorun yönlendirmesi ile) özelde kan testi yapıldı. Orada da down sendromu ve edward sendromu ile ilgili risk Aralıkları yazıyor. Bunlar yapıldığında 13+3 günlük hamileydim. İkili test yapılmış ama daha detaylı bir muayene olmuş sadece.