Melekmlk 12 sene önceki şart ve teknoloji ile belden uyuşturmalı epidural sezeryan olmuştum doktorun Öneri ve tavsiyesi ile o gün ve seneler sonra bugün bile iyiki bu şekilde olmuş diyorum işlem sırasında zaten hiçbir acı olmuyor yapılan işlem yerini önündeki yükselti sebebiyle görmüyorsun ve bebeğini ilk Çıkardıklarında görüyorsun muhteşem bir an ayılma gibi bir durum olmadığı için bulantı vs olmamıştı bünyeden bünyeye değişir tabi bu durum,ama genel anestezi olup bulantı ile Ağrı ile uyananıda okuduk bu formda ama tam tersi konforlu bir Doğum şekli olduğunu söyleyenide, ben kendi Doğum şeklimi anlattım benim için gerçekten en iyisiydi diyorum şimdi nasipse ikincisi içinde aynı şekilde Doğum düşünüyorum sizde lütfen doktorunuza güvenin ve rahat olun ☺️