Pelin86 Agda erken doguma sebep olmaz .Korkupta kendinizi kasarsaniz sebep olur .korkuyorsaniz yaptirmayin derim. Ama hamilelikte agda çok rahat oluyor oda ayri mesele ben ćevremdekiler ysptiriyoruz bir sorun yaşamadik şükür .
mervedinc Merveakbulut ben yaptırdım 36 değildim 35 haftalıktım sadece ağdacım belimin üstünü birde göbeğimin üstünü almadı ve acıdığı zaman 5 er dakika mola verdik omdan sonra bir sıkıntı yaşamadım