Epelinkiran Bende 8+2yim 4. Haftadan beri aşırı sırtım belim ağrıyo her akşam regl ağrısı gibi ağrım oluyor. Sırt ve bel ağrılarım azaldı baya en azından mutfaktaki işlerimi yapabiliyorum 😊
zgrYilmaz Epelinkiran bende 9+3 üm aynı şikayet bende de var şuan da da var hatta ama rahim büyüdüğü için oluyormuş normalmiş yani şükür🙏