EbruEgemen1123 Şükür canım🤗 Amiin en önemlisi sağlıkları zaten gelecekte ne olcağını bilemeyiz ablamın ilk oğlu 4 e yakın doğdu sonradan emmedi vesaire zayıf bi cocukluk geçirdi ikinci oğlu 2 küsür doğdu ama hızla gelişti tombiş oldu 😊 biz anne adayları tabikii kilolu olunca seviniyoruz gelişiyor diye ama doktorunda bir bildiği varki istemiyor 😊 artık hayırlısı olsun😊