benim doktorum her gitmem de aman cok kilo almasın diyip duruyor ben cok yemiyorum ama yinede yeme yeme diyor decaviti de tamamen kest zaten haftada 2 kez belki içiyodum 34+2 2651. Kg 48 cm dogum acısından ideal kilonun 3200 civarı olduğunu söylüyor fazlası iyi falan demiyor