Selcen inşallah görürsün. Ama korkma 6. Haftada gayet normal nohut kadar bile değil. nasıl atsın o kadar kuvvetli kalbi ☺️ bi büyüsün karnında yeter artık karnımı yarıcak bu çocuk diyeceksin. İlk hamileliğinse 20. Haftaya kadar tekme atmasını bile bekleme derim ☺️